Top receptek

A 600 kilós életem filléres fogyásom

A topic-ot kezdetektől olvastam, remélem, a többiek is visszajönnek, jó volt benneteket olvasni. A házasságodhoz gratulálok és sok boldogságot kívánok! Hogy csináltam?

Az 50g az a többségünknek túl magas a zsíradaptációhoz, de nekem egy kicsit kevesebb 7 héten keresztül már OK volt. Igaz, én zsírégetés mód voltam különösebben aktív, ez persze sokat számít, a testméret már a zsír nélkülizomzat is, de van egyéni tényező is.

De ez egy kicsit ködös téma, kevés konkrétumot találtam Azt viszont mérték egypár embernél, hogy mi van a zsírégetéssel.

karcsú gyors fogyás 4 hét

Aki zsíradaptált és az adott időben is megfelelően eszik, annak meglepően sok energia jön zsírból, még intenzívebb edzésnél is, legalábbis ezt hozták ki, de az esetszám kevés és nyilván nagy az egyéni különbség Engem nem szokott érdekelni, mit használ a szervezetem, mert ha rendes deficitem van, a végén úgyis zsírból kell jönnie a különbségnek, mert annál jobban eszem, hogy komoly izomvesztés legyen.

Zsíradaptáltan állítólag olyan 50g cukor kell az agynak, hiszen annak a nagy része is át tud állni ketonokra.

fogyás az egészséges élet érdekében

Az izmok glikogénraktára érdekes dolog, mert nagyon sokáig nem tud feltöltődni ketózisban. Ma már nincs ilyen, a glikogénraktáraim köszönik, megvannak alacsony szénhidrátbevitellel is mert mi mástól tűnt volna el a sok tucatszor megfigyelt súlyváltozásom, ami a vízsúly miatt van, a víz pedig a glikogénekhez kapcsolódikde olvastam is erről a dologról.

A szénhidrát nem esszenciális tápanyag, mert annyira átkozottul fontos, hogy a testünk rég megtanulta megoldani másból. A fehérje is fontos, de azt, ugye, nem lehet cukorból vagy zsírból építeni, hiányzik a nitrogén.

felső zsírégető verem

De cukrot és zsírt elő lehet állítani másból is ettől még vannak esszenciális zsírsavak, mert az élet a 600 kilós életem filléres fogyásom. Logikus, hogy edd le az edzés kalóriamennyiségének egy részét Én érzem is, hogy edzés vagy 3 óra biciklizés sok hegymenettel után több kalória kell, de egy 10 órás séta teljesítménytúra hegyen is megdobta az étvágyamat annak idején, amikor még voltak ilyenjeim : Na, ez utóbbiakat koplalás lenne nem ellensúlyozni több evéssel.

Tudtad, hogy eddig rosszul áztattad be főzés előtt a babot? Pedig volt idő, amikor egyáltalán nem szeretett mozogni. De amikor már duplája volt mai testsúlyának, drasztikus életmódváltásba kezdett, és felvette a futócipőt. Így kezdtem el terhességemet az első gyerekkel. Szülés után se sikerült visszafogynom, majd ismét nagy súllyal lettem terhes.

Senki nem tudja megmondani, hogy mekkora a kalóriaigényed, úgyhogy figyeld a tested jelzéseid és persze a súlyod változását. Inkább egyél eleinte kicsit többet s csökkentsd, ha kell, mintsem hagyd belassulni az anyagcserédet. Alacsony ch mellett a teljesítmény eleinte esni szokott, de nem tudom, mi van a még nem ketózis szintjén Az én kis aktivitásomba teljesítménytúrák, biciklizés, de saját tempóban és nem minden emelkedőn megyek fel Ugyanolyannak érződik az edzés minden szinten, de amikor adaptálódtam, pont kevésbé voltam aktív.

Szilvaaa Válasz Blacklily számú posztjára Szia! Ebéd pl. Uzsonna ha éhes vagyok friss zöldsaláta abonettel, répa-zeller-uborka-paradicsom-paprika és joghurt az öntet só és zöldfűszerek, ebből úgy keverem, hogy kcal g, így dkg is megehető. Ilyen salátám mindíg van, de pl bab és paradicsom-paprika egy citrommal meglocsolva isteni, és van olyan babkonzerv amibe g-ban 63 kcal van.

Amikor tényleg komolyan edző emberekről olvasok, ott az első hónapokban jelentős visszaesés van, de ez elmúlik. Gondolom, az se mindegy, hogy eszel-e evés előtt és mit : Én mindig éhgyomorra edzek, mert nekem az esik jól.

Hogyan fogytam le 20 Kilót? Hol tartok most? Étkezési zavar vs. tudatos étkezés? Az én történetem...