10 étel, amit soha ne egyél, ha fogyni akarsz

Felső étkezés enni fogyni

Tartalom

    megmagyarázhatatlan fogyás és fáradtság okai

    Az edzés célja nemcsak a fogyás lehet, de az izomtömeg növelése is. A két folyamat azonban nem zajlik párhuzamosan, mert a testnek az építkezéshez felhasználható extra energiára van szüksége, ami felső étkezés enni fogyni kalóriadeficittel rendelkező étrendben nincsen meg.

    Ahhoz, hogy a sportolásba ölt órák meglátszanak rajtad, az étkezésedet is a céljaidnak megfelelően kell alakítani.

    fogyás visszavonulás st george utah

    A fizikai hd fogyni hatására különböző folyamatok játszódnak le a szervezetben: az izmok szénhidrátból előállított glikogénraktárai megfogyatkoznak, és sérül az izmok fehérjeszerkezete. A test megfelelő regenerálódásához arra van szükség, hogy jól megválaszd, milyen táplálékokat viszel be ilyenkor, hiszen ezek fognak a fejlődésed építőelemeiként szolgálni.

    Edzés utáni étkezés A regenerálódáshoz szükséges tápanyagokat akkor is biztosítani kell a tested számára, ha fogyni szeretnél, hiszen ennek hiányában a test az izmok elbontásába kezdhet, ami az anyagcsere lassulásához, visszahízáshoz vezet.

    havonta 1 százalék testzsírt veszít

    Az izom fehérjeszerkezetének helyreállításához protein kell, ami megakadályozza az izombontást. Erre a célra a testtömeg minden kilója után 0,5 gramm fehérje elfogyasztását javasolják az edzés után rövidesen, így akár 20—40 gramm fehérje is bevihető.

    hogyan lehet fogyni és fitt lenni

    A szénhidrátok a glikogénraktárak újratöltéséhez kellenek. Ezt leghatékonyabban közvetlenül edzés után végzi a szervezet, így percen belül javasolt 1,5 gramm jó minőségű szénhidrátot fogyasztani a fehérjével együtt.

    1. Semmi szénhidrát és sok zsír — Hogy működik a ketogén diéta?
    2. Természetesen van olyan, aki nem tízóraizik, akkor az Ő tízórai adagját építsük be a többi étkezésbe, vagy olyan, aki többet szeretne uzsonnára enni, akkor levehetünk az ebédből.
    3. „Nagyjából zsírt zsírral eszem, mégis 20 kilót fogytam” Fogyni enni zsírt
    4. Háromhetente vagy havonta egyszer ebédre: főzelék habarva, tükörtojás, csirkemell-fasírt vagy roston csirke feltéttel durumtésztából, zsírszegény túróval, tejföllel, túrós tészta durumtésztával készített, darált csirkemellből készített bolognai vagy milánói sovány sajttal megszórva Csalónap: A kívánt súly eléréséig nincs!
    5. Zsírégetés kihagyása

    A zsírról hallhatod, hogy lelassítja a tápanyagok felszívódását, ami edzés után nem célszerű, mértékletes mennyiség azonban ilyenkor is kell a zsírban oldódó vitaminok számára. A következő könnyen emészthető ételek mind jó választást jelentenek edzés után.

    hogyan lehet zsírokat veszíteni az ágyékon