Mozgásra fel!

Miért jó az alvás zsírvesztés esetén

A szokások megváltoztathatják az alvás minőségét

Aludjunk, hogy zsírt égessünk! Érdekességek - Így segít az alvás az álomalak elérésében A Columbia Egyetem kutatásából kiderült, hogy az ideális alak eléréséhez minden nap legalább 7 órát kell aludni.

miért jó az alvás zsírvesztés esetén fogyni hello friss

Azok, akik ennél kevesebbet alszanak, hajlamosabbak lesznek a hízásra, ráadásul nehezebben is tudnak fogyni. Az izzasztó edzések és a diéta mellett a megfelelő mennyiségű és minőségi alvás is kulcsfontosságú, ha fogyni szeretnénk. Elmagyarázzuk, miért!

Jóga fogyásra ♥ Fantasztikus zsírégető jóga workout

Fáradtság ellen nassolunk Minél tovább vagyunk ébren, annál valószínűbb, hogy több kalóriát veszünk magunkhoz, mint amennyire valójában szükségünk lenne. A fáradtságot ugyanis sokszor nassolással próbáljuk elnyomni, ez pedig hetente akár 1 kg hízást is eredményezhet  legalábbis ezt állítják a Pennsylvania Egyetem kutatói. A hét napos megfigyelés során azt találták, hogy azon a résztvevők, akik sokáig fent maradtak, éjjel 11 és hajnal 4 óra között átlagosan kalóriát vittek be a szervezetükbe.

Ezek a gégerák egyértelmű jelei 1. Kevesebb alvás, kevesebb zsírégetés. Az American Journal of Clinical Nutrition szaklapban megjelent tanulmányban férfiak egy csoportját kérték arra, hogy aludjanak 12 órát egy éjszaka. A következő éjjelen nem aludhattak, és másnap reggel kiadós reggelit fogyasztottak. A kutatók ezután megmérték a résztvevők energiafelhasználását, azt a kalóriamennyiséget, amit puszta létezésükkel égettek el.

Kiadós alvást követően zsírégető üzemmódba kapcsol a szervezet Pihentető alvás után nemcsak tele leszünk energiával, de a szervezetünk ráadásként beindítja a kalóriaégetést, még akkor is, ha nem kezdjük aktívan a napot. Nincs zsírégetés alvás nélkül Ha nem alszunk annyit, amennyire a szervezetünknek szüksége van, hiába diétázunk, nem hozza meg a kívánt eredményt. A Chicago Egyetem legfrissebb kutatása során összehasonlították a fogyás mértékét azoknál, akik 8 és fél órát aludtak éjszakánként, és azoknál, akik csak 5 és felet.

Mindkét csoport miért jó az alvás zsírvesztés esetén, azaz kalóriát evett naponta.

miért jó az alvás zsírvesztés esetén ree drummond fogyás kiegészítők

Átlagosan mindannyian 3 kilót fogytak, azonban a leadott súlynak a fele zsír volt a jól alvóknál, míg a fáradtabb résztvevők a lerakodott zsírnak csak a negyedétől szabadultak meg. A kevés alvás túlevést eredményezhet Az agyi funkciók egészen másként működnek, zselés tekercs fogyás nem alszunk eleget. A harvardi kutatók különböző agyi vizsgálatokat folytattak azoknál, akik egész nap kialvatlansággal küzdöttek és vizsgálták az agy jelzéseit a kalóriában dús ételekre.

  • 4 egészséges fogyás stratégia
  • Aludjunk, hogy zsírt égessünk! | Sleepwell

Azt találták, hogy sokkal kevésbé tudják korlátozni a túlevést a fáradt emberek. Egy másik kutatás is megerősítette az eredményeiket, mivel a Columbia Egyetem kutatói szerint is eltérően reagálnak az emberek az ételre, attól függően, hogy mennyire kipihentek. Ha nem alszunk eleget, inkább egészségtelen ételeket választunk a wellness táplálékok helyett, és hajlamosabbak leszünk a gyorséttermek és a csokiautomata felé venni az irányt.

miért jó az alvás zsírvesztés esetén hogyan lehet fogyni az időszaktól