Éget zsírt testtípusok - appartmanhaus.hu

Testtípusok zsírvesztésre

Bàrmire képes vagy ha elszànod magad! Táplálkozás és edzés testtípus szerint: Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 test típusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf.

Az alábbiak segítenek hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésedet ennek megfelelően.

Alapjában véve három testtípust különböztetünk meg, ezek az: ektomorf, a mezomorf, valamint az endomorf.

Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé. Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges. Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád?

Egyél, amennyi csak beléd fér! Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g.

testtípusok zsírvesztésre

Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban. Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a stresszt!

Fitten és Egészségesen

Bármi is a célod egyél legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors. Hogyan eddz ha ektomorf testtípus testtípusok zsírvesztésre rád? Ne eddz túl sokat és ne is túl hosszan! Heti másfél órás edzés számodra elég lehet. Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és igyekezz a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket.

Testtípus zsírégetés

Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek nagyban hátráltatják a fejlődésedet. Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass be éhgyomros aerob ezzdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold!

Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák.

testtípusok zsírvesztésre

A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak a feleslegtől. Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilógramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje. Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal. Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot.

Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus a legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására. Eddz a szokásos sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát.

Ha testtípusok zsírvesztésre hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz. Ha szálkásítanál akkor mindegyik eddzésterven legyen aerob, vagy visszafogott kardió.

Testtípus zsírégetés Testtípusok diétája Így eddz testtípusodnak megfelelően! Igazítsd alkatodhoz az edzőtermi munkát, így sokkal látványosabb eredményt érhetsz el!

Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád. Az endomorf hízásra hajlamos testalkat jellemzői: közepes vagy alacsony termet, széles váll, vastag végtagok. Legtöbbször súlyfelesleg is van. Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned.

A nehéz csontozat lehet előny is?

Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk. Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus jellemző rád? Fogyassz sok zöldséget! Gyümölcsöt inkább a reggeli órákban egyél. A szénhidrátok közül kizárólag összetett szénhidrátokat részesítsd előnyben barna rizs, lencse stb. Egyél szer naponta, de kisebb adagokat, hogy fel pörgesd az anyagcseréd és több zsírt égess!

Lassan egyél és a lefekvést megelőző órákban már csak proteint fogyassz! Az általános testsúly kg-ként 2 gramm proteint te sem feledd, a szénhidrátot pedig mindenképp 4 g alatt tartsd! Igyál sok vizet és termogenikus hatású italokat pl zöld tea. Számodra a szálkásítás jelenti a legnagyobb kihívást, ezért ebben a fázisban érdemes 3 naponta 1 nagyon alacsony, vagy teljesen szénhidrátmentes napot is beiktatnod, de izom tömegnövelés időszakában is hasznos ha ingáztatod a szénhidrátbevitelt.

Testtípusok zsírvesztésre eddz ha az endomorf testtípus jellemző rád? Eddz minden héten legalább 4 alkalommal, de ha jól bírod lehet több is.

Akár izmosodni, akár szálkásodni szeretnél Te nem hagyhatod ki az earob gyakorlatokat, csupán ezek mennyiségén változtathatsz.

Fogyás típusok

Ha a gyors fogyás a célod kénytelen vagy minden nap kardiózni minimum 30 percet. A súlyzós gyakorlatok közül végezhetsz alacsony és magas ismétlés számúakat vegyesen, azonban számodra fokozottan igaz hogy a konyhában dől el mit hozhatsz testtípusok zsírvesztésre magadból! Nézzük át miből mennyi is egy adag. Ha nem otthon vagytok, nagyából ezekkel a mennyiségekkel tudtok számolni.

Ha levest eszünk, nagyjából ,5 deciliterrel érdemes számolni. Ha a levesünk főétel, a mennyiség fél liter is lehet. A főzelékek mennyisége deciliter. Ha ezekbe zöldség kerül, leves esetén dekagrammal érdemes számolni, főzeléknél inkább 25 dekával. Ha viszont köretként érkezik a zöldség 15 dkg az adag. Önálló tésztaétel esetén a tészta főzés előtti tömege egy adagra 20 dkg, köretként csak 15 deka.

Rizsből vagy burgonyából is dekagramm közötti mennyiség jár, ha köretről van szó, de ha hasábburgonyát eszünk, a sütés előtti tömeg lehet dekagramm is. Jöjjenek a húsok.

GIANTS GYM HÍREK

Egy pörkölthöz egy főre deka nyersanyaggal érdemes számolni. Minden más esetben a csont nélküli húsfélékből egy adag dekagramm.

testtípusok zsírvesztésre

Persze ebbe most ne számoljuk bele a menő steak éttermek dekás monstrumait, amelyek amúgy is kevés körettel fogyasztandók. Csontos hús esetén a sütés előtti tömeg az ajánlás szerint dekagramm.

De ha baromfiról van szó, mondjuk rántott csirkecombról, akkor az egy adaghoz felhasznált nyers csirkehús dkg-ra nő. Ha halat ennénk ott is nagyjából ennyivel érdemes számolni. A testtípusok zsírvesztésre ajánlás persze nem kötelező, és nem is feltétlenül felel meg minden receptúrának, vagy éttermi tapasztalatnak.

testtípusok zsírvesztésre

Jó példa erre a gyorsételeket árusító éttermek gyakorlata. Mekkora egy pizza? Az mennyi élelmiszer? Egy vékony tésztás pizza kevés feltéttel nem haladja meg a 35 dekagrammot, vastag — testtípusok zsírvesztésre serpenyős tésztával —, és alaposan megpakolva viszont akár egy kilogrammos is lehet!

Egy átlagos pizzaszelet pedig dekagramm, mérettől függően. Hasonlóan vegyes a kép a hamburgereknél.

Éget zsírt testtípusok

A kézműves, kimunkált elit hamburgerek esetén nem ritka a dekás marhahúspogácsa. Eközben a világhálózatokat alkotó gyorséttermekben egy átlagos hamburger 3 és 6 testtípusok zsírvesztésre közötti húspogácsákkal készül.

Kivéve persze a nagyobb méretű extra szendvicseket, mint McRoyal amelyről megtudható, hogy elvileg dekás hússal kapjuk meg. Az pedig már éppen súrolja egy adag sült hús minimumát a hatósági ajánlás szerint.

És ha mi testtípusok zsírvesztésre készítjük az ételeinket akkor az egészséges táplálkozáshoz minden nap kerüljön a tányérunkra: 3 adag zöldség 2 adag gyümölcs gyümölcsöt inkább délelőttre ütemezd testtípusok zsírvesztésre adag szénhidrát dús étel 3 adag tejtermék 2 adag zsír, olaj, margarin, vaj Max. A mennyiségek attól függnek, hogy mennyi Kalóriás diétát tartasz be. Mire van szüksége a szervezetednek?

Itt megtalálsz minden olyan információt, friss híreket, eseményt, rendezvényt, sikertörténetet, felhasználói tapasztalatot, amelyet a FLABéLOS-szal kapcsolatban szeretnénk megosztani veled.

Energiára: Az emberi szervezet működéséhez energiára van szükség. A nyugalmi állapotban pl.

Edzés tippek

A szervezet elsődleges üzemanyaga az elfogyasztott táplálék. Az energiaszükséglet az életkortól és a működési állapottól pl.

testtípusok zsírvesztésre

Egészséges gyermek szervezetében a gyarapodás nagymérvű, ezért az energia-bevitelnek meg kell haladnia a felhasználást, míg felnőtt szervezetében ez a két folyamat nagyjából egyensúlyban van. Étkezés után szervezetünk szénhidrát- valamint zsírraktárai feltöltődnek, a két étkezés közti szünetben pedig lassan csökkennek, elsősorban a szénhidrát raktáraink bontása által.

Az ételekből, italokból származó energia kilokalóriában kcal mérhető, azonban a hétköznapokban leggyakrabban a kalória megnevezéssel találkozhatunk.

A szénhidrátok grammonként kb. Energia-egyensúly esetén az ételekkel, italokkal elfogyasztott energia megegyezik a felhasznált mennyiséggel, vagyis azzal, ami a test életfolyamatainak fenntartásához és a fizikai tevékenységhez pl.